Antalyaspor Genel Direktörü Yılmaz Vural, Futbol Federasyonu Profesyonel Disiplin Kurulu'na verildi. Altay-Antalyaspor maçında futbolcusu Onur'a yönelik hareketleri gerekçesiyle bir maç ceza alan ve bu cezayı Antalya'da oynanan Antalyaspor-Orduspor maçında tribünde oturarak çeken Yılmaz Vural, maçın temsilcinin verdiği rapor uyarınca Futbol Federasyonu Hukuk Kurulu tarafından Profesyonel Disiplin Kurulu'na sevk edildi. Antalyaspor Genel Direktörü Yılmaz Vural, cezalı olduğu maçta tribünden iletişim aracı (telefon, telsiz gibi) kullanmadan yedek kulübesindeki yardımcılarıyla iletişim kurduğu için Profesyonel Disiplin Kurulu'na sevk edildiğini bildirdi. Vural, karara anlam veremediğine işaret ederek, ''Orduspor maçında cezalı olduğum için tribüne çıktım. Yardımcılarıma, oyunun gelişimi sırasında, ya da bir pozisyon anında yüksek sesle bir şeyler söyledim.Tribünden seyirci gibi bağırmaya da mı hakkımız yok? O zaman cezalılar tribüne de sokulmasın'' dedi.