Sergen Yalçın derbi sonrası bomba gibi açıklamalar yaptı: 'Yıllardır oynuyoruz ama bir türlü bazılarının gözünde yıldız olamadık!'
‘Yıldız kimmiş gördüler’
Kadıköy’de oynadığı müthiş futbol ve attığı iki golle yine tüm dikkatleri üzerinde toplayan Sergen, derbinin ardından bomba gibi açıklamalar yaptı. “Yıllardır oynuyoruz ama bir türlü bazılarının gözünde yıldız olamadık. Elin yabancısı ise gelip bir maç oynayıp yıldız oluyor. Kadıköy’de bu tip oyuncuların durumunu da gördük, Sergen’i de. Maalesef yabancılara verilen değer bizlere verilmiyor