http://img124.imageshack.us/my.php?image=nuderunner18os.swf
kaç puan yapabildinzi en fazla ben 15000 yapabildim
+18 lik olduğunu düşünmüyorum
:D 720 yaptım
Oyunlar gittikçe garipleşmeye başladı:D
güzelmiş ya değişik bi fikir..
benim skorum:9170
usta mükemmel ama yakalanıyoz yaw...
benim skor 11233
Zor Yaw
2750 puan :D
tam olarak nasıl başlatacaz?
sayfa açılınca nereye tıklayacaz?
ehehheh :)
24000 küsür yaptım :D
harbiden zor ama 500 yaptım :D
5550
benim slor 30540 baya eylenceli
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: