Fenerbahçe forum'a tesadüf eseri bu haber sonucu girdim. O yüzden diğer konuya yorum yapmamış olmam normal. Kendi düşüncemden ötürü Avrupa ve Dünya Futbolu dışına pek mesaj atmıyorum. Hatta sayılılardan biriydi buda. Bana 1 aile ile olacak şeyler değil basında konuşmalarını gördüğüm Aziz Yıldırım'ı değerlendiriyorum ben. Benim, terbiye, edep dersi alacağım en son insanlardan kendisi. (Bizzat ağzından çıkmış o konumda oturan birine yakışmayacak çok fazla lafını direk birinci ağızdan duydum, sanırım TV'ler video montaj yapmıyorlarsa bunlarında hepsi gerçek.)
Neyse o konu bir yana diğer mesajlarımı sildim. Herkesten özür diliyorum. Ben kendi düşüncemde sanırım sizlere göre yanılmışım. Size iyi takipler Fenerbahçe forumu. ;) (Üstteki cevabımıda yazmıyacaktım ama Barış tutamadım son olarak yazayım dedim, sen okuduktan sonra o kısmını ve bu parantez içinide edit'le kimsenin kafasında bişey kalmasın. ;))