Maesttro arkadaslar, birilerin gökdniz,fatih tekke,ümit özat faceleri varmi. ben yapiyorum ama hic guzel olmüyor bu isi en güzel 10ur yapar acaba onda varmi ? Varsa cok sevinirim !
[ BдHдBдBд™ ] Arkadaşım bana face yapmayı öğretirsen çok sevinirim face nasıl yapılıyor ve oyuna aktarılıyor anlatır mısın?
teyfo_1990 Hiç merak etmeyin neco ve benim yaptığım TSL dream da gs fb ts bjk faceleri yer alacak ÇOK YAKINDA ..............
10UR Dream olarak kalmaz inşallah bunlar. Bu arada ben bu faceleri geçen sene ypamıştım. 2005 face konumda var. TSL'de de olacak.