Osmaniye'de geçen yıl 2. Amatör Küme'de yenilgisiz şampiyon olan Gebelispor'un takım kaptanlığı, antrenörlüğü ve kulüp başkanlığını yapan 56 yaşındaki Hasan Bölük, ismi Önderspor olarak değişen takımını bu sezon 1. Amatör Küme'de yenilgisiz şampiyon yaptı. Hasanbey Tesisleri'ndeki amatör kümenin son maçında Önderspor, Endüstri Meslek Lisesi Spor'u 4-0 mağlup etti. 1. Amatör Küme Şampiyonluk Kupası'nı Vali Yardımcısı Yüksel Önal'ın elinden alan Bölük, takım oyuncuları ile birlikte şampiyonluk turu attı. Bölük, şampiyonluğu davul zurna eşliğinde halay çekerek kutladı. İlerleyen yaşına rağmen geçen sezon Gebelispor'da gol krallığını tadan ''ihtiyar delikanlı'', bu sezon yerini gençlere bıraktığını, onların da kendisini mahcup etmeyerek, 22 maçta 21 galibiyet ve bir beraberlik aldığını ifade ederek, ''antrenörlüğü ve kulüp başkanlığını yaptığım takımımda genç arkadaşlarım rakip filelere 120 gol atarken, kalemizde sadece 3 gol gördük. Bu büyük başarı. Tüm arkadaşlarımı kutluyorum'' dedi. Hasan Bölük, Önderspor'un 3. Lig'e terfi maçlarında başarılı olması için tüm güçleriyle mücadele edeceklerini belirterek, ''3. Lig'e yükselirsek, yine forma giyeceğim ve bu kez profesyonel bir ligde gol krallığı için mücadele edeceğim'' diye konuştu