Başkanımız Aziz Yıldırım’ın geçtiğimiz günlerde "Beşiktaşlı aileler istedikleri takdirde stadımıza gelebilirler ve rahat bir şekilde karşılaşmayı seyredebilirler" şeklindeki açıklaması üzerine Beşiktaşlı bir aile maçı Başkanımız ve Yönetim Kurulumuz ile birlikte şeref tribününde seyretti. Genel Menajerimiz Volkan Ballı aracılığı ile maça gelme isteğini bildiren Beşiktaşlı aileyi iyi niyetli yaklaşımlarından dolayı tebrik ediyor, niyetlerinin ne kadar samimi olduğunu tüm spor kamuoyuna gösteren Yönetim Kurulumuzu'da kutluyoruz.
