Çok iyi yüzler. Hatta fazla iyiler. Program hakimiyetin epey iyi, tebrik ederim.
Bütün sayfalara göz gezdirdim sayılır. Sanırım Djibril Cissé 'nin saçını bitirince yayınlayacağını söylemişsin, merakla bekliyorum. Yeri gelmişken bi yorum da yapim. Diego Forlan 'ın gözler zombi gibi parlamış, artı yanlış hatırlamıyorsam onun gözleri renkliydi.
Kolay gelsin.