Vestel Manisaspor başkanı Ahmet Nafiz Zorlu maç sonu yaptıgı acıklamada sunları söyledi:
"Ben zaten Galatasaray'lıyım. Bu yüzden kimin kazandığı önemsiz. Galatasaray'ın şampiyonluk yarışını sürdürmesi açısından güzel bir galibiyet oldu. Bundan daha iyisini düşünemiyorum"
Bu acıklamaları fener macından sonra birisi yapsa neler söylenirdi tahmin edemiyorum.Fener rakipleri baglıyor mu dersin,şike mi dersin.Peki bunu kim konusacak?Tabiki hiç kimse...
Kaynak: Sabah