Laptop kullanıyorsun anladığım kadarıyla,Xpress200 ekran kartı değil zaten sadece 5 santimetre karelik bir chip.Bu yüzden çok bir şey beklememelisin.Ama şunlar derdine bir nebze derman olacaktır:
**1)**Grafik özelliklerini 640*480-Low Detail'e getir.
**2)**Ekran chip'inin DirectX ayarlarındaki her türlü ayarı "kalite" den "performans"a düşür.
**3)**Stadyum olarak "Orange Arena",Season:Summer,Time: Day ve Weather:Fine olarak ayarla.
**4)**Herhangi bir patch yükleme çünkü yeni yükledigin formalar daha detaylı olacagı için ekran chip'ine yük bindirir.
**5)**USB portunda gamepad dışında hicbir şey kalmasın.