Wake merhabalar sonunda fifa 06 türkçe yamayı bitirdim uzun bir uğraştan sonra biraz boyutu büyük olduğu 2 link yaptım ilk önce part 1'i kurun sonra part 2'yi kurun oyununuz %100 türkçe olacak işte linkler: PART 1:http://rapidshare.de/files/14166672/Fifa_06_Tuerk_e_Part_1.rar.html PART 2:http://rapidshare.de/files/14166840/Fifa_06_Tuerk_e_Part_2.rar.html YORUMLARI BEKLİYORUM SAYGILAR VE İYİ OYUNLAR ;)
Necaty niye 2 part olduki..Okadar büyükmü yaw..Benim bildiğim eng.db küçük bi dosya..Ama bakıyım bi ELİNE SAĞLIK EMEĞE SAYGI..
Ume bu da %100 değil hem turkcell super ligdeki takımların adı yok gs fb dışında alıştık artık %100 e
spawn5 Orjinal Mesajı Yazan: DJ Cagri merhabalar sonunda fifa 06 türkçe yamayı bitirdim uzun bir uğraştan sonra biraz boyutu büyük olduğu 2 link yaptım ilk önce part 1'i kurun sonra part 2'yi kurun oyununuz %100 türkçe olacak işte linkler: PART 1:http://rapidshare.de/files/14166672/Fifa_06_Tuerk_e_Part_1.rar.html PART 2:http://rapidshare.de/files/14166840/Fifa_06_Tuerk_e_Part_2.rar.html YORUMLARI BEKLİYORUM SAYGILAR VE İYİ OYUNLAR ;) dostlar bu linkleri ben başka bir sitede görmüştüm pazar günü indirdim we arkadaşın "yalan" söylediği kanaatine wardım "adamım senin derdin ne, neden milleti kandırıyorsun"
...Mehmet... arkadaslar eger bir seyler yapmak isteyorsak nebiliyim facemakerlar falan resim bulalım ve yama programlarını indirip yama yapalım ayrıca birazdan deniyom yamayı kapasite hiçde büyük degil iki link de sacma olmus...
Gökhan Öncelikle Bu Yama Sana Ait Değil. Yamayı İndirdim ama Henüz Deneyemedim.%100 Olduğunu Sanmıyorum.