arkadaşlar fifa06 yı kurdum oyuna girdim.sonra bi maçta mesela maç bitince continue ye basınca seyirci sesleri geliyor sonra oyun donuyor.ya 07 çıkacak 06 yı oynayamadık bi :) muslumogluweb@hotmail.com u ekleyip napacagımı bi söylerseniz çok sevinirim...
Şimdiden Teşekkürler.