Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Bence cok sacma görüntülerdi...
(Bunun GS'le alakasi yok,gercekten düsüncem böyle)
Yaw neden saçma olsun ki.Nihatın yere iki seksen uzanıp topmodel gibi poz vermesinden daha güzel.Song Kameron vatandaşı.Kameron Afrika Aslanı,Galatasaray ise Türk Aslanı.Song ise bu iki Aslandan birinin kaptanı diğerinin omuriliğinin en önemli parçalarından biri.Aslan gibi verdi selamını..:D :D :D