yapmayın yaf format şimdi çok uğraştırır...hem office cdsi yok pfff....ses kartım on board...ve ayrıca 2.sorunum ortadan kalktı...sadece şu nbalive daki yawaşlama problemim var anakartımın everestde yazan tüm özelliklerini yazıyorum...
hatta ss atayım...
[URL=http://img435.imageshack.us/my.php?image=anakart8ph.jpg
bu da website www.asrock.com