mpfb1907 ya bi de ben 3 tuşa aynı anda basınca kilitleniyo yani mesela gaz+nitro+yön tuşu yapamıyorum
Ozan JK araba için yarışma diye biliom ben juiced de wardı .örneğin adamla bahse giriyosun kazanırsan o sen onun o kazanırsa o senin arabanı alıyo
Commando_128 valla arabasını almaya yarıyo ama ruhsatını alınca zaten arabayıda alırsın yoksa tek tuhsatı alıp napcan belkide o arabalrın hiç ruhsatı bile yok
gsolgugs Orjinal Mesajı Yazan: mpfb1907 ya bi de ben 3 tuşa aynı anda basınca kilitleniyo yani mesela gaz+nitro+yön tuşu yapamıyorum eğer nitroyu sağ shift tuşuyla yapıyosan onu değiştir bence çünkü bende de oluyodu sağ ctrl tuşuna aldım şimdisorunum yok
Metalmaster **Bonus Makerlerde Pink Slip'i bulunca kaçırma. Ondan sonra garajına git ve rakibinin arabasının tadını çıkar.**