offfffffffffff armin in koydugu foto ve cewap manyaktı yaaaaaaaaaaaaa belki bana verilse öle bi cevap sinirlenirdim ama görünce komedi oluo :D sen bu cevabı vermek için bi de upload mı yaptın ya :D:D:D hey allahım ayrıca bu klasik bi ders espirisidir bizim sınıfta hep yaparız yani
bi kişi:Kaleemin var mı ali ?
ali:var ama evde.:D:d:d
esprisi gibi bişi oldu öle işte :D:D