süper deil ama bikaç tanesi çok hoşuma gitti
> Yaşanmış din hocası-öğrenci diyaloglarıdır: > >
> > - Çocuklar cehennem cuma günü şafak vaktinde
> olucaktir.
> > -Ama hocam nereye göre şafak vakti? bizde şafak
> vaktiyken diğer
> > tarafda gece oluyor...
> > -Numaran kaçtı senin?
> > -Ne oldu ki hocam?
> > -Çok güzel soru sordun 5 vericem...Cevabını
> bilmiyorum çünkü...
> > ________________________ o _______________________
> > -Arapça bilenler el kaldırsın...(Sadece 1 kişi el
> kaldırır...)
> > -Afferim kızım Ayşeee...siz niye bilmiyonuz? Nasıl
> dua ediyonuz???
> > -Hocam ben türkçe dua ediyorum.
> > -Olmazz! Arapça edicen! Türkçe kabul olmazzz!
> > -Niye hocam, Allah türkçe bilmiyormu?
> > -Haşaaaa! Haşaaaa!
> > ________________________ o _______________________
> > Çocuklar cuma namazı herkese açık olan bir yerde
> kılınır...
> > -Hocam bizim ev herkese açık, bizim evde niye
> kılmıyorlar?
> > -Olmaz oğlum istediğin her zaman girebileceğin bir
> yer olmalı.
> > -Hocam bizim eve istediğiniz her an girebilirsiniz
> ama.
> > -Olum sizin ev genelev mi?
> > ________________________ o _______________________
> > -Çocuklar şimdi, ahiret gününde bütün herkes
> tartılacak,
> > Sevapları günahlarından fazla olanlar sırat
> köprüsünden geçerek cennete
> > ulaşıcak.
> >
> > -Hocam nasıl bir şey o sırat köprüsü?
> > -Kıl gibi ince, Kılıç gibi keskin.
> > -Eeee nasıl geçiyoruz ki biz ordan hocam? Ayağımız
> acır,
> > duramayız üstünde denge diye bir şey var herkes
> cehenneme düşer
> > böyle hocam.
> > -Sevabı fazla olanlara o köprü böyle otoban gibi
> geniş gelecek.
> > -E hocam sevabı fazla olanlar gecicekse kıldan
> köprüye
> > otobana ne gerek var, Allah sevabı çok olana geç
> desin geçsin,
> > az olana cehenneme git desin gitsin, sanki
> itirazmı edicez
> > -Sus esek sıpası aklın ermez , senin Allahın
> işine, tövbe summe,
> > haşaa tövbe
> > ________________________ o _______________________
> > -Bu evren, bu kuşlar, bu böcekler çiçekler, hepsi
> yüce
> > rabbimizin bizlere birer armağanıdır..
> > Kendi vücudunuza bir bakın ... bu mükemmeliyeti
> başka kim
> > Yapabilirdi ki? mesela gözlerimiz... yüzümüzde
> yani ona en uygun
> > yerde...
> > Gözlerimiz diz kapaklarımızda olsaydı ne kadar
> çirkin olurdu değil mi?
> > -Itirazım var hocam.
> > -Söyle çocuğum!
> > -Eğer gözlerimiz diz kapaklarımızda olsaydı
> değişen hiç bir
> > şey olmazdı , çünkü herkesin gözleri diz
> kapaklarında olurdu, o
> > zaman da
> > siz
> > "çocuklarım, gözlerimiz yüzümüzde olsaydı ne kadar
> çirkin olurdu"
> > derdiniz, ben de itirazım var derdim...
> > ________________________ o _______________________
> > O derse aldığım kedi yavrusu sınıfda gezerken
> hoca;
> > -Kim soktu bu mendebur hayvanı sınıfa?
> > -Been. ama hocam o da allah-i teala'nın yarattığı
> bir varlık
> > Değil mi? yazık...
> > -??? e tabii o da allah-i teala'nın yarattığı bir
> mahluk. hem
> > peygamber efendimiz de çok severmiş. Ay pek de
> sevimli kerata...
________________________ o _______________________
> > -Ahauh
> > -Hocam n'olcak bu cimbomun hali?
> > -Bak şimdi Tugay'ı al orta sahaya yerine de
> Ergun'u koy bak
> > Ne güzel iş yapar.
> > -Hocam müdür bey bakıyor!
> > -Ahlak ve Fazileeet her zaman müslümana yakışır.
> > -Tamam hocam gitti.
> > -Sonra Hakan Ünsal'ı geriye almak lazım...
> > ________________________ o _______________________
> > -Peygamberimiz Hazreti Muhammed sallallahu aleyhi
> vesellem de
> > iftarını hurma ile açarmış..
> > -Hocam, Mekke'de iskender kebap mı vardı ki?
> > -Sus! terbiyesiz, zindik, kafir...
> > ________________________ o _______________________
> > -Çocuklarım eğer dünya güneşe 1 cm. yakın olsaydı
> her yer erir
> > eğer 1 cm. uzak olsaydı her taraf donar ve
> yaşayamazdık... allah'ın
> > olduğunu bundan anlayabiliriz.
> > -e iyi de hocam dünya güneşe 18 ocakta yakınlaşır
> 21
> > hazirandada uzaklaşır.. hem de 1 cm. değil
> yaklaşık 2 milyon
> > kilometre ... ee hiç bir şey olmuyor...
> > -Işte bu da allah'ın bir
> > mucizesidir...evladım...otur...laubali,
> > ukala..
> >
>