Sihdi **Kusura Bakmayın Ama Çok kötü Bir anlatım olmuş Çünkü Resimlerde Hiç Bir Yazı yok İşte bu nerde Bu nasıl yapılır diye :(**
fifa_mania_99 ya arkadaslar bu konuya yaptigimiz stadyumlari ekleyelim boylelikle paylasip gelistirebiliriz stadlari.... ben ali sami yen bekliyorum yapan varsa atabilirmi plzzz..
BeYaZ_YaRaSa arkada$Lar stad nasIL owaL yapILIyor.. 1türLü yapamadIm. we 1de oyuna nasıL ekLeniyor. uLtrasLan detayLI 1$ekiLde anLatsan karde$.. koLay geLsin
okyay58 http://www.mad-monkey.de/schwenker/sonstg/stadionabmessungen.3dm bu link çalışmıyor fifa2004 stad boyutunu nereden bulabilirim???
Erdenay evet arkadaşlar sabit bi konu açalım ''stadyum istekleri'' adında herkes oraya istediği stadın ismini yazıp mail adresini yazsın stadları maşil adreslerine yollayalım açıklamaları ile birlikte olmazsa burada paylaşım yapalım bi el atın şu işe ...
BeYaZ_YaRaSa **teyyyyy Nerde o hIzIr gibi yeti$ecek arkada$ImIz.. meseLa ben maLatyaLIyIm maLatyanIn stadInda ne kadar mac yapmak isterdim.. stadI biraz yapmaya caLI$tIm ama oLmadI. zaten format atmak zorunda kaLdIm..**
zaqwsxcde Orjinal Mesajı Yazan: yusuf5494 arkadaşlar linkler ölmüş lütfen biri tekrar upload yapabilir mi? katılıyorum linler ölmüş