Makaay eger mcfm 06 6.0.3 ile uyumlu degilse,uyumlu versiyonun cıkmasını bekleyeceksin.6.0.3 den geri 6.0.2 ye de dönemezsin oyunu yeniden kurman lazım
Tracy McGrady_1 kardeş kurcalama :):) adamlar tüm wersiyonlarla oynuyo..:D:D bencede en garantisi toptan dm yi silip baştan kurman.. tabi sen bilirsin yinede.;)
oSa oyunu sildiğinizde registryde bazı kayıtlar kaldı sanırım, yükleyememenizin sebebi bu olsa gerek. FM registry cleaner dosyasını bulup çalıştırın, ondan sonra oyunu tekrar kurup yamyı yapın ;)
Brooklyn_Nets yaa smdi bu 6.0.3 te mcfm kullanamıos mu yaa.. bn 6.3 ü yukledm mcfm acılmıoo.. naapmak lazmm ???
zalayeta hehe aynı başıma gelenolay ama ben cozdum valla :) başka bi sabit diske fm yi yheniden kur fm nin yeni data sını copyle eğer face pack ıvır zıvır gitmesin istiosab ilgili klkasörleri copyleme copylediğini 6.0,3 dataya yapıştır evet nur topu gibi fm var artık :)
Brooklyn_Nets yaa yoq mu bunn bi cozumu yaa.. kullanamıos mcfm ??? antiblaxx mı bsy wr ms da onu da anlamadm nası kullancz nedr ???
CmFmFan Orjinal Mesajı Yazan: Makaay oyunu silip tekrar kurman lazım sanıyorum.versiyon düşürme olayı yok... Buda kurtarmıyor Barış, naparsan yap düşüremiyorsun versiyonu, format sonrası artık... Osanın dedikleride yaramadı işin kötüsü :(