[ BдHдBдBд™ ] ya kar paketini indirdim ama şiddetli yağmur yağıyor sadece yerlerde kar yok bide saha çizgilerinin rengi değişti ama kar yağmıyor bunun sebebi nedir??
Gökhan EA"nın Bazı Engellemelerinden Dolayı Kar Tanelerini Büyültemiyoruz Malesef. Yerlerin Karlo Olması İçin Nigth Rainy Seçeneğini Seçip Maç yapman Gerekiyor ;)
[ BдHдBдBд™ ] Nigth Rainy seçeneği nerede onu bile bulamıyorum ayarlara giriyorum ama hava ayarı yok 2005 gibi
[ BдHдBдBд™ ] bi de TSL and T2L Professional Edition v3.0 diye bi yama vardı forumda indirdim şu anda açtım oyunu ilk defa ama tanımsız frekans diyor ne yapmalıyım?siz olmasanız ne yapardım