erd5334 ben de 3 cd'li pes5 var önceden rahat yüklüyordum. geçen gün format attım bilgisayara ondan sonra yüklenmiyor. şu hatayı veriyor "IDRİVER.EXE GİRİŞİ BULUNAMADI VE RPTCRLL4.DLL EKLENEMEDİ" lütfen yardımcı olurmusunuz
MaX RoYaN Sen windows u iyi kuramamışssın bence ;) ________________________ MaX JoHN RoYaN SincE 1988 - .... :D