MelanCholy Fm 2006 yı yükledimde 6.3 datasızdan sonra hangisini kuracam Scn V2 mi Yoksa ..25 liglik uptadeyimi.? Son olarak 6.3 datasızı yükleyince crack felan istiyorrmu.? Ayrıca deminki konumu tam düzelttim mod arkadaş atıl konulara atmış neyse..şimdiden teşekkürler.
Makaay istedğin calısmayı kurabilirsin.kurulum sorunu için "sıkça sorulan sorular" konusunda bilgi bulabilirsin.
intern en çok teknik desteği alabileceğin bir yama yüklemelisin. Yükledikden sonra sorun yaşarsan rahatça ulaşabileceğin birilerini bulabilmek için. **SCN v2** için bu garantiyi verebilirim. Diğer yamalar hakkında birşey söyleyemem. ***intern***