beyler bende 4.1 creative inspire var 1 yıldır yaklaşık kullanıyorum... 2 gün önce kasa bakımdan geldiğinde taktım ama çalışmadı gürültü çıkarıyodu ve hiçbişey çalmıyodu...bilgisayardan bağlantıyı kopardığımda da aynıydı hep aynı sesi veriyodu...20 30 denemeden sonra kendi kendine bi ara düzeldi ama ertesi gün geldiğimde yine aynı sesi çıkarıyodu uğraştım yine baya ama olmadı hala aynı sorun ne olabilir...sanki patlamış gibi ses çıkarıyo bas ayarını oynatınca da bas falan girio durmadan araya sorun ne olabilir ki...kulaklık takınca bilgisayara sesi veriyo ama...patlamış olsa ilk gün nie arıza yapıp çalıştı?...boştayken de aynısını yapıyo discman e bilgisayara taksam da aynı...ben adaptörde sorun olabilir diye düşünüyorum...sorun ne olabilir ne yapabilirim???