Passenger kardeşim yanlış yere açmışın ama yazını.burda başka bişi arıoz sende yeni konu açsaydın dimi ama yaaw
bart_ ya biliyorum başka bişi aradığınız.. başlık "ödew.." olduğu için bende bi sorayım dedim elinde bulunanı varsa gönderiversin diye.. zaten hala arıyorum nette bulamazsam konu açacam.. dedğim gibi başlık ''ödeww.." olduu için sorayım dedim..
Passenger harbi ya bi allhın kulu okumamş kitabı yada okuyupta mı yazmıonz:Dneyse konuya seyirci kaldığınız içinde tşk.ederim.
Passenger Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ O nasıl kitaptır ya yok hiç bir yerde özeti:) işte bende bulamadm oyüzden yazdımda çok ökz bi kitap galaba yok hiç biyerde neyse ilgine tşk.