bildiginiz uzre steve francis hardaway ve ariza karsılıgında new york knıcks e geldı.ligin en pahalı gard ikilisine sahip olan knick sizce iyi bi hamlemi yaptı?
ne kdr basarılı olurlar larry brown nun sıstemınde?
ikiside topla oynamayı cok seven oyuncular(nate robinson ve jamal crawford u da unutmayalım benchde: ) sizce top kullanma oranları nasıl olur?
bunu bi tartısalım bence cunku new york nba ın en koklu kluplerınden we basarısız olmasına ragmen macları en cok ılgı ceken takım..
yorumlarınızı beklıyorum...:D