Passenger ben paf ligini baz alarak sölemiorum.altyapıdan bu sene bi çok oyuncumuzu A takıma kazandrdık.hatta bu oyunclarda olcan geleceğin yıldızı olrak göstrilio.bunu kastetmiştim..
RubenMartin Arkadaşlar olayı hemen kişiselleştirmeyin.. Artı bu olay 1 2 takımla olmaz... Toptan bütün 18 takımın bu saydığım özellikleri geliştirmeliki ligimiz bi yere gelsin... Ama bu şu an için baya bi zaman gerekli..
Passenger bende katılıorm bu sölediğinz bütün takımlrda olmsı gereken özlekkllere ama arkadaşlr, sadce fb we gs yi karşılştrıolar..
Zombie Lig artık katlanılamaz hale geldi doru düzgün maç izlemek için ya ingiltere yada ispanya ligi maçları izlemek lazım zaten Türkiye ligi maçlarını izlemeyi 3 sene önce bıraktım ben anca derbilerin özetlerini rast gelirse izliyorum