10 bin bilet kaldı!
Fenerbahçe’nin Şükrü Saracoğlu Stadı’ndan sorumlu yöneticisi İlhan Ekşioğlu, Beşiktaş’la oynanacak derbi maçının satışa sunulan biletlerinin henüz tükenmediğini söyledi. Şu anda 10 bin bilet kaldığını belirten Ekşioğlu, “Bu nedenle taraftarlarımızın karaborsa biletlere ilgi göstermemesini istiyoruz