Turkcell Süper Ligi'nde Fenerbahçe ile Beşiktaş takımları arasında 26 Şubat Pazar günü yapılacak 2006'nın ilk lig derbisi öncesi ev sahibi Fenerbahçe, bu sezon sahasında hiç yenilmedi. Ligde 22. haftayı en yakın takipçisi Galatasaray'ın 3 puan önünde lider geçen Fenerbahçe, tek yenilgisini son maçında başkent deplasmanında Ankaraspor karşısında aldı. Yenilenen Fenerium tribünün de derbi maçla birlikte hizmete girecek olmasıyla, ilk kez 52 bin 500 kişi kapasiteli statlarında büyük seyirci desteği altında oynayacak olan ''Sarı Kanaryalar'', Kadıköy'de bu sezon yaptıkları 11 lig maçında 8 galibiyet, 3 beraberlik aldı. Toplam 29 gol atarken, kalesinde 12 gol gördü ve 27 puan topladı. Fenerbahçe ayrıca, Daum yönetiminde bu sezon ezeli rakipleriyle sezonun ilk yarısında deplasmanda yaptığı her 2 maçı da kazandı. BJK İnönü Stadı'nda Beşiktaş'ı 2-1 yenen sarı-lacivertli takım, Ali Sami Yen Stadı'nda ise Galatasaray'a 1-0 üstünlük kurdu. Bu sezon ezeli rakipleriyle ligde yaptığı 2 maçı da yitiren Beşiktaş ise, deplasmanda oynadığı 9 maçta 4 galibiyet, 2 beraberlik, 3 yenilgi aldı. Toplam 13 gol atıp, 10 gol yedi ve rakip sahalarda 14 puan topladı.
evet arkadaşlar derbiye az kaldı artık yorumları alalım:)
bence Beşiktaş yine Kadıköy'de zor da olsa kazanacak 2-1 diyorum:)
Not:lütfen aynı konuyu Beşiktaş formuna da açmayın tek bir konu olsun herkes burdan yorum yapsın maç Fenerbahçenin sahasında olduğundan dolayı konunun buraya açılması daha uygun bence:)