GoheLL ya benim 2. cd deki bu dosya bozuk oynayamıyorum lütfen bana bu dosyayı bi yere upload edermisiniz? Çok ihtiyacım var oyun var oynayamak çok kötü dosya ismi e_sound_afs lütfen arkadaşlar
serromacher onu kimsenin yapacağını sanmıyorum ama superpatch2 nin e sound dosyasını indirirsen aynı işi görür
Armin Van Buuren Orjinal Mesajı Yazan: GoheLL ya benim 2. cd deki bu dosya bozuk oynayamıyorum lütfen bana bu dosyayı bi yere upload edermisiniz? Çok ihtiyacım var oyun var oynayamak çok kötü dosya ismi e_sound_afs lütfen arkadaşlar boşver superpatch 'i falan --- http://www.turkcespiker.com/ gir HASAN MUSTANIN son versyon turkçe spıkerı -yorumcu-replıkler cok daha fazla çogaltılmıs halde çıktı ve rar. dosyası halınde (65mb)acınca200mb 'a yaklasıyor onu ındır hem Turkçe spıkerın olsun hemde e-sound sorunun çozulsun...
musty http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=61137 bunu indir..içinde tüm dosyalar var..hem de 200 kb :)