bjklifatih walla gencler bitmek uzeri ama GS ve FB ilk 11 face daha var baska birisi yapti izin almaliyim sordum daha cvp gelmedi
ardababa Sen çok yorum yapıyorsun bunların yerine sözlerini tutsan da packleri yayınlasan hem face ler 11 de upload ediyorum demiştin 2 gün geçti gelmedi.
bjklifatih Orjinal Mesajı Yazan: ardababa Sen çok yorum yapıyorsun bunların yerine sözlerini tutsan da packleri yayınlasan hem face ler 11 de upload ediyorum demiştin 2 gün geçti gelmedi. pardon ama kac kere test ediyorum baska face packlerde sorun oldumu hayir ondan test ediyorum kac;) o kadar kolaysa sende yap;)
bjklifatih Evet yakinda super pack yayinlayacagim gs,fb ilk 11, TR Sponsorlar Turkiye 2006 yeni formalari ve tabiki yeni minikitler;)
bjklifatih Evet kendim yapmis oldugum ilk minikit TR AWAY MINIKIT 2006: http://img426.imageshack.us/img426/5746/trhomeroodcopy2fy.jpg Forma SoccerCenter.Net Patchmakerlerinden Necaty'ye aittir..
ardababa gençler ve gs - fb ne kadar kaldı (setup exe bittimi ?deneme yaptınmı? ?.. Bu arada BJK-TS için de setup.exe hazırlarmısın ?.. belkide Patch maker olmalısın :)
bjklifatih suskunlugum var suan ben NANO yu bekliyor bakacagim neyi updateleye bilirim diye;):D ve patchmaker olmak isterimde neyse...
ardababa bari bana msn den gönderebilirmisin adresim ardaguray@gmail.com herkes eklemesin ( patchmaker admin moderatör haber edit. hariç )
bjklifatih ardababa sonra eklerim suanlar az islerim var FIFASTREET 2 yi editlemeye baslayacagim X-BOX icin TR oyuncular koyacagim;):D
ardababa Artık upload edeceksen et çünkü hafatalardır beklıom . Çıldırcammmmmm OK . mi ? LÜTFEN Güzel futbol (fifa06) için nolur Lütfen ................