The Apprentice 12 martta sezon açılıyor.Takımlar ise yeni araçlarını tanıtmaya devam ediyorlar.McLaren favorimiz her sene olduğu gibi...
Alikevicius Evet öle ama bu sene Honda da iddialı. Ferrari yine hüsran yaşayacak bence. McLaren, Renault ve Honda arasında geçecek bencede. Raikkonen bu sene inşallah şampiyon olur. Çünkü geçen sene haketmişti şampiyonluğu
Thor Benim aklıma takılan birşey var. Niye yıllardır Avrupa yarışı adıyla yapılan yarış Almanya'nın Nürburgring pistinde yapılıyor? Almanya bu işten niye iki kere kazanıyor? Pist olmayan ülkelerin birinde yapılsa ya da yapılmasa olmaz mı?
Pentagram_15 İtalya'da da iki kez yapılıyor ama :D, San Marino = Little Italy (yok ya o New York'taydı :)) Şaka bir yana bende o konuya birkaç kez takıldım ama artık vazgeçtim sorgulamaktan çünkü Nürburgring güzel bir pist. (En azından oyunlarda en kolay pist o ya ne güzel düz düz :D))