mutu7 arkadaşlar we 8 i kurdum oyunu açıyorum herşeyi ayarlıyorum fakat tam maç başlıyo oyundan atıyo windowsa geri dönüyo neden acaba?? üzerine hiçbir patch falan yüklemedim..