gAsLaN ben normal pencere modunda oynuyodum birden eski haline geldi. tekrar yapmaya çalışıyorum ekran kartı desteklemiyo falan dio
Pentagram_15 http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=54782&pagenumber=1&perpage=10#forummesajid647557 Bir bak buraya. Gerekli bilgilerin hepsi mevcut. Keşke açmadan konuyu Sıkça Sorulan Sorular kısmına bir baksaydın.