Fikret Orman Lig TV'de katıldığı 2'ye 1 programında çarpıcı açıklamalar yaptı..
BU TAHRİBAT ORTADAN HEMEN KALKMAZ!..
“Hiçbir planı ve stratejisi olmayan, sadece popülist politikalarla Beşiktaş’ı idare etmek isteyen bir yönetim göreve geldi.. Planınız olmazsa geleceğiniz nokta budur.. Beşiktaş tarihinin en kötü dönemini yaşıyor.. Bütün Beşiktaşlılar bundan rahatsız.. Bu yönetim kurulu derhal istifa edecek ve bundan sonra gelecek yönetim plan programı ile kongreye kendini anlatacak .. Bu tahribat hemen ortadan kalkmaz, iki üç yıllık bir süreç gerekli..