bence çok sade ve çokda güzel...
Beyaz nerde confused :(
birtek bu formanın resmini buldum. beyaz varmı bilmiyorum. bakarım ama
formalar gsl:)
bunlarda şimdi çıktı fırından sıcak sıcak:)
bu formanın beyazı daha güzeldir bence:)
Beyazı da güzel.Bir arayayım belki bulurum resimini..
Bulurum demiştim..
bence sadelik en güzeli umarım formaya reklam falan da alınmaz. beyazda kırmızıda müthiş.
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: