Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Şimdiden hoşbulduk Kadiköy'e arka arkaya iki kere geleceğiz demekki.Umarım umduğum gibi kıran kırana derbi adına yakışan maçlar olur..
asıl biz hosbulduk ilk biz gelecez :)
edit:antu da yazdıgına göre ilk mac saracoglunda.lig tv nin fikstüre göre ise ilk mac samiyende.
Güzel mac oldu.4 gol bulduk 6-7 tane kacırdık.3 topumuz direkten döndü.birazda beceriksizdi futbolcular bugün.hakem bir penaltımızı vermedi,ayrıca yan hakem 2 net pozisyonu ofsayt diye kesti.aynı sekilde tarsusunda 2 atagı ofsayt diye kesildi.yardımcı hakemler cok kötüydü.
Appiah,Anelka ve nobre cok iyiydi.tuncayı ise fenere geldiginden beri bu kadar rezalet görmemiştim.umarım besiktas macında böyle oynamaz.tekrar belirtme ihtiyacı duyuyoruki stadın üstünün kapanmasından sonra akustik gayet harika olmus.derbilerde bu stadı düşünemiyorum...