sancar Pes 5 için 2006 Almanya dünya Kupası Yaması Çıkacakmış bu haberi başka bir forumda duyduğum için Pek fazla ayrıntı bilmiyorum
clevererthanu İnşlh bu haber dorudr. Çünkü fifa nın dandik world cup oyunları hiç de yeterli deil bence. :D
MaX RoYaN Çıkartmama gibi bi lüksleri yok ztn eğer olursa öle bişi kaybeden Konami olur !!! Onçün çıkartılar kesinlikle ;) ________________________ MaX JoHN RoYaN SincE 1988 - .... :D