mutu7 fm 2006 tyı kurdum fakat açılırken karşıma bi pencere çıkıyor pencerede send error report ve dont send çıkıyor neden??? ne yapmalıyım??
mutu7 yardımın için çok saol beni çok aydınlattın... birde sistem gerksinimlerim düşük olabilirmi??? pentium 4 2.66 GHz 224 mb of ram ekran kartım sis 650_740 32 mb (düşük biliorum fakat ona para harcamak istemiyorum pc de sadece fm oynuyorum çünkü)
Makaay Ram'in düşük ama bunla alakası oldugunu sanmıyorum.Oyun üstüne kurdugun eklentiler neler bunlar önemli
10__uLtRaDoGuS__10 Orjinal Mesajı Yazan: mutu7 yardımın için çok saol beni çok aydınlattın... önemli deil gardas