Arkadaşlar FİFa 06 oyunda managerlikte ilk sezonun sonlarında fifa06.exe hatası verdi.. Oyunu kaydettikten sonra sıradaki maçı yapmak için tıkladığımda bu hatayı verdi.. FİFA'ya sadede türkçe yama ve bilet fiyatlarını ve cpu oyuncu değişikliğini sağlayan yamaları kurdum..
Neden bu hatayı verdi? Aranızda bilen varsa lütfen yardım ediniz..