Yine abuk sabuk bir problemle karşı karşıyayım. Ne denediysem olmadı, umarım burdan herhangi biri buna bi çözüm bulabilir. :)
Sorun şu ki; Toshiba Satellite A300d laptop kullanıyorum ve Airties RT-205 Wireless modem aldım ancak kablosuz olarak bağlanamıyorum. Bağlandığımda ise ya sınırlı erişimle bağlı diyor yada google'ı bile yaklaşık 30 sn. de açıyor veya hiç açmıyor. Lan bağlantısı yaptığımda hiçbir problem yok. Gayet iyi nete bağlanabiliyorum. Acaba sorun modemde mi deyip; telefonum ile bağlanmayı denedim. Herşey gayet normal. Nete bağlanabiliyorum.
Sorun Pc'dedir diye başka bir ağa bağlanmayı denedim, onda da bir sorun yok. Ancak ikisi bir araya gelince nete bağlanamıyorum.
Bütün günümü bunu çözmek için geçirdim diyebilirim ancak bir sonuca varamadım. Umarım burdan birileri yardımcı olabilir.
Kafayı yemek üzereyim! 