Arkadaşlar yeni laptop aldım .
özellikler pentium m 2.00 Ghz
128ram ati radeon x700
1gb ram 100gb harddisk
yani herşey sağlam
ama fifa eski bilgisayarımda çok rahat çalışırken burada menuler ağır çekim ve tam maç yüklenecekken oyundan atıyor ve fifa06.exe hatası werior. bi kere hata raporu gönderdim ve 1kere olmak üzere çalıştı ve mükemmeldi. ancak şimdi çalışmıor. lütfen yardım kardeşlerim çok moralim bozuk=(