Gürcan Bilgiç (fotomaç)
Beşiktaş Sarıyer ile karşılaşıyor. İnönü tribünlerinde küfür kıyamet gırla gidiyor. Sadece statdakiler değil, maçı televizyondan izleyenler de bu çamura şahit oluyor. Aradan 24 saat geçmiyor. Bu kez Saracoğlu'nda aynı terane... 100 yıllık iki kulübün, 100 yıllık seyircilerinin haline bakın... Birbirlerine küfür etmekten başka yapabilecekleri bir şey kalmamış. "Önce onlar etti" mazeretinin arkasına sığınarak, içlerindeki kini birbirlerine kusuyorlar. Sonra da sahadaki futboldan ya da takımlarının aldıkları sonuçtan şikayet ediyorlar.
Devamı: http://www.fotomac.com.tr/yaz1268-50120-105.html