ya bursa sporun taraftarını herkes biliyor onların hakkında hiçbirşey demiyeceğim. Fenerbahçe ve Galatasaraya gelince her derbi öncesi böyle şeyler yaşanıyor ne yazık ki bunda da yöneticilerin payı çok büyük. Tabi bütün takımlar birbirine kardeş:) birbirimize düşman değiliz..
Ayrıca 03Gs1905 bende seni kınıyorum bu mesajından dolayı!! Sen koskoca 103 yıllık bir camiyaya bunlardan adam olmaz diyerek söz edemessin! ahlaklı bir şekilde dile getir yorumlarını lütfen!