Commando_128 Arkadaşlar bu seçeneklerden sizce en kötü oyun hangisi NFSMW NFSU1 NFSU2 sizce hangisi kötü olmuştu hangisini elersiniz bir yarışma olsa bence NFSU2 kötüydü onu elerim