Legends06 Arkadaşlar valencia yı calıstırıyorum ilk sene şampiyon oldum euro cup ı aldım 2. senemde turkiyenin de başına geçtim sonra valencia yı bıraktım turkiye ile avrupa şampiyanasına katılıp kupayı aldım oradan istifa ettim ama şimdi hiç bir takım beni almıyor ne yapmam gerekir ki
Legends06 oyle yapılacagını zaten biliyorum ama ileri bi tarihte cevap veririz diyorlar onlar da teknik direktor almıo beni de almıolar
kozi1990 VALLA USTAM POPÜLERLİK WORLD CLASS OLDU MU BİRAZ FAZLA ŞANSIUN OLUIYOR AMA NORMALDE ALMIYORLAR ALACAK TAKIM BAŞTAN BELLİ OLUYOR ZATEN
Logan fulhamla ilk sezon awrupada yoktum,transfer parasıda 1 m dolar bile yoktu :) we ligte son maçta şamp. ligi ni kaçırıp uefa ya gittim...2. sezon yine son maçta şamp. ligini kaçırıp uefa ya kaldım we uefa kupasındada çeyrek finalde elendim...3. sezonda uefada gruptan çıkıp istifa ettim ligte kötü olduğum için...sezon ortasına kadar iş yoktu ama ortasında liverpool dan benitez ayrıldı we bnde başwurdum.1 hafta olmadan kabul ettiler.bu arada fulham la 1 tane bile kupa kazanamamıştım...yani oyunda sanırım aldığın kupalardan çok hangi takımla hangi durumda olduğuna bakıyorlar we buda bence çok güzel olmuş.
Legends06 yaw dogru aslında ama bnde milli takımı şampiyon yapmısım ayrıca world class 20 takım var teknik direktorsuz ama yoq almıo hiç biri 4 tane lig acık ama hiç birinden gidemiyoruz bi yere 2011 geldim 3 sene oldu bosuz
TheMaNqLeR Orjinal Mesajı Yazan: m.yurtoglu yaw bu konuyu uzatmanın alemi yok.manager ekle olsun bitsin... YANİİİİİİİİİ Hile yapacaksan hiç oynama daha iyi. Hem arkadaş farklı birşeyden bahsetmiş...
Venom sakin.... Eğer oyununda az ig açıksa teklif alma ihtimalin çok az... Tabi ki popülerliğinin iyi olması gerek
Legends06 ya yeni manager ekleyeceksem nie istifa edeyim ki 4 tane lig acık ingiltere ispanya turkiye brezilya yoq hiç birinden gelmio hatta mali bolivya gibi ulkelere başvuruyorum onlar bile almıo ayrıca dedigim gibi world class ım
T.Henry sende kaşınmışsın ne die takımın ii giderken istifa ediyosun :D ben böyle bi durumla karşılaşmadım. world class san vede değerlerin iiyse iyi kötü bi takımın alması lazım..
hilmy_ arkadaslar kupalara falan bakılmıyor profiliniz iyi ise eizi har takım ister.önemli olan profil.
mr.eDDie ewet tanınmıslık ile profildeki tactiksel özelliklerin alakasi yoq saniriM.. mesela Man utd'de başlarsan oyuna taninmisliğim world class olabilir ama profilindeki zihinsel özelliler düşükse teklif gelmez dolayisiyla..