Arkadaşlar ben EA Gamesin kendi sitede yaptığı açıklamayı gördüm ama ben hiç Need for Speed Underground Rivalstan bahsedildiğini duymadım Çıkış Tarihini 29.09.2005 vermişlerdi fakat çıktığınıda duymadım oynayanıda bu verdiğim çıkış tarihi playstation 2 için vermişlerdi bunla ilgili bi haberi olan varmı benim bişiy geldi aklıma belkide karar değiştirdiler pc ve playstation 2 ye aynı anda oyunu çıkarmak ama bu kadar uzunmu sürer.