RentleSsPR Ya şimdi T-mac bu aralar tam formunda değil bu gece ne olur bilmiyorum bende t-mac in olmasını isterim ama kobe olacak gibime geliyo ya da wade
Brooklyn_Nets walla eger west kazanr ve t-mac kotu bi performans gostermesse t-mac alr.. ama t-mac-yao da gorursenz sasmayn.. east kazanrsa adaym wade-carter ...
bart_ T-Mac'in olmasını çok siterdim ama Lebreon oldu.. T-mac bu sezon formunda değil eğer kendi evinde bu ödülü alsaydı belki motive olurdu fakat alamadı ödülü..