a. ise baslamadan once................... . ..INSALLAH
b. ise baslarken.............................BISMILLAH
c. sasirirsak................................ALLAH
ALLAH
d. kendimize guvenirsek......................EVELALLAH
e. azmedersek................................ALIMALLAH
f. isten vazgecersek.........................EYVALLAH
g. sonuna kadar gitmek istersek............ .. YA
ALLAH
h. taahhut edersek...........................VALLAH
BILLAH
i. canimizi
sikarlarsa.......................FESUPHANALLAH
j. daha da
sikarlarsa........................HASBINALLAH
k. pes edersek...............................ILLALLAH
l. ise cosku ve heyecanla sarilinca...... . ..ALLAH,
ALLAH, ALLAH
m. isi basariyla bitirince...................MASALLAH
n. eger isi basaramazsak................ . ...HAY
ALLAH....
:D