Ankaraspor'la oynadığı karşılaşmanın ardından karayoluyla İstanbul'a dönen Fenerbahçe kaza tehlikesi atlattı.
Gerede'ye 40 kilometre mesafede Çarmıklı mevkinde yol ortasında kaza yapmış bir araçla karşı karşıya kalan sarı lacivertli kafileyi taşıyan otobüs zor anlar yaşadı. Zeminin de ıslak olması nedeniyle büyük bir tehlike atlatılırken, ani fren yapan otobüs kaza yapmaktan zorlukla kurtuldu.
Kaynak: DHA