ozguraydin23 Yabancı Bir siteden Kit Evolution 5 programını indirdim forma importlamak için yalnız programı çalıştırırken hata veriyor. visual basic dosyasınıda yükledim ama yinede importa tıklayınca hata verip kapanıyor bunu kullanmayı bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.aynı sittede Kit importer v.1,0 çıkmış diye haberler var ama programı bulamadım neyse artık bi yolunu bulacaz
cjackson kitserverin varsa hata çıkarmaması lazım eger programı dogru algıladıysam. kolaylık olsun diye bu program kullanılıyo herhalde.insallah yanlıs bilgi vermemisimdir.
ozguraydin23 kit server var kurulu ve formaları import ettim tamam dedi . importlama işlemi bitti dedi , bu seferde oyunda edit team bölümüne girince, formalarını importladıgım takıma geldiğimde hata verip kapanıyor eski haline de getiremedim bilmiyorum artık